سنگ گرانیت مشکی ، کلید ظرافت و مقاومت

 

گرانیت مشکی یک سنگ طبیعی است که به طور گسترده در کانترهای آشپزخانه استفاده می شود . مقاومت آن در برابر سایش، سختی زیاد و زیبایی بی انتها آن نظر همه رو جلب خواهد کرد!

گرانیت سیاه زیمبابوه: از بهترین گرانیت ها

 

 

بیشترین تقاضای گرانیت مشکی برای ، گرانیت سیاه زیمباوه است ، سنگ طبیعی همراه با ریزدانه های سیاه رنگ است این سنگ همچنین به علت داشتن مواد معدنی کوارتز، یک طیف درخشانی دارد و این درخشندگی یک دید روشنی را به سطح آن می بخشد.

رنگ مشکی و دانه ریز آن، این سنگ را به سنگی طبیعی برای میزهای آشپزخانه و جزایر آشپزخانه ای و همچنین برای استفاده در نما، کف، حمام تبدیل کرده است.

گرانیت سیاه زیمباوه در طرح های مختلف مانند تراشیده ، زبر،  صیقلی، چرم و کهن موجود است. روکش های صیقلی یا صیقلی بیشترین تقاضا را برای میزهای آشپزخانه و برای کف طرح سطح زبر یا کهنبه علت سطحی غیر لغزنده مورد توجه هستند.

مقاومت و سختی گرانیت

همانطور که از نامش می تونید حدس بزنید، گرانیت سیاه زیمباوه  از معادن آفریقا می آید، که بیشترین مقاومت و سختی را برای سایش به دلیل خمش و شوک حرارتی دارد. بنابراین، این سنگ طبیعی در مناطق پر رفت و آمد مانند راهروها و آشپزخانه ها یا محیط های تجاری و تفریحی جز بهترین انتخابها میباشد.

دکوراسیون با رنگ های تیره

 

 

در چند سال اخیر رنگ های مشکی برای استفاده داخلی بسیار مورد استقبال بودند و هستند. این طیف رنگی محیط هارو زیبا و فریبنده میکنه. به عنوان مثال،گرانیت سیاه زیمباوه را می توان با مواد دیگه ای همچون چوب یا فولاد ضد زنگ ترکیب کرد که سبکی گرم را به دکوراسیون داخلی می بخشد.

همچنین معمولاً می توانید آن را با رنگ سفید یا خاکستری ادغام کنید تا یکنواختی رنگ تیره را بشکنید. اگرچه اگر ظاهر ” تمام مشکی” را ترجیح می دهید، با ترکیب این گرانیت با رنگ های مشکی نیز جذابیتی متفاوت رو خواهید داشت.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *