جذابیت های دیوارهای سنگ طبیعی

 

 

به نظرتون دیوارهای سنگی برای خانه شما مناسب هستند؟ اگر به فکر استفاده از این ماده زیبا، مقاوم و بادوام هستید، در اینجا چند مزیت مهم را باید در نظر بگیرید.

 

مزیت اصلی دیوارهای سنگی این است که ماندگاری بسیار بالایی دارند. آنها می توانند تقریباً در هر اتاقی در خانه شما نصب بشن: آشپزخانه، حمام، اتاق نشیمن یا اتاق خواب. در واقع، سنگ تنها ماده روکشی است که می توانید با خیال راحت هم در داخل و هم در فضای باز استفاده شود. یک دیوار سنگی خوش ساخت نه تنها یک عمر دوام می آورد، بلکه مزایای دیگری نیز دارد.

 

سنگ، انتخابی محکم برای روکش دیوار

 

 

یک دیوار سنگی برای همیشه در خانه شما ماندگار خواهد بود. قدیمی ترین سازه های ساخته شده توسط انسان که هنوز هم پابرجا هستند از سنگ ساخته شده اند. این ماده قوی یک انتخاب محکم برای روکش دیوار است. در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی مصنوعی، که ممکن است پس از مدتی نیاز به بازسازی یا تعویض داشته باشند، دیوارهای سنگی طبیعی به نگهداری بسیار کمی نیاز دارند.  برای مثال پس از شکستن یا ترک برداشتن میتوان با چسب سنگ یا چسبهای محکم تر آنها را بازسازی کرد

 

مثلثی از رنگ روستایی در آشپزخانه

 

 

شما می توانید آشپزخانه خود را با روکش دیواری از سنگ طبیعی کاملا متحول کنید . در این طراحی داخلی از طیف وسیعی از مواد سنتی مانند چوب سفید برای جزیره آشپزخانه و آجر روی دیوارها استفاده شده است. اما چشم نوازتر از همه بخش ها سنگ است. مثلثی از رنگ ها و بافت های روستایی را در دکوراسیون آشپزخانه ادغام می کند.

یک لمس گرم برای حمام های مدرن

 

 

دیوار  سنگی طبیعی به حمام شما طراوت میدهد  . این جذابیت مدرن روستایی به دکوراسیون مینیمالیستی خاص می بخشد. حمام های شامل دیوارهای سنگی شگفت انگیز و گرم به نظر می رسند. سادگی سنگ های طبیعی مانند گرانیت یا سنگ مرمر نیز می تواند ارزش بیشتری برای دوش شما ایجاد کند. یک دیوار سنگی حمام شما را به محلی از صلح و هماهنگی تبدیل کند!

درنهایت اگر می خواهید طراحی داخلی خود را بازسازی کنید، یک دیوار سنگی می تواند حس استحکام و اصالت را به شما بدهد. تمیز کردن آسان، بادوام و گرم، دیوارهای سنگ طبیعی به خوبی با دکوراسیون شما سازگار است.

برای نصب این قبیل از دیوارهای سنگی میتوان از اسکوپ هایی با شکل خاص مانند اسکوپ z و اسکوپ پروانه ای و .. استفاده کرد که اسکوپ  دهقان در راستای فروش این سبک از اسکوپها یاری رسان شما هست . جهت مشاوره و خرید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *